نحوه استعفا از کار بدون رضایت کارفرما به چه صورت است ؟
دسته : پرسش و پاسخ مالیاتی و تامین اجتماعی
شنبه، 22 آبان ماه، 1400
بنده در یک شرکتی قرارداد ۱ ساله تا آخر سال ۱۴۰۰ دارم و در این قرارداد ذکر شده که برای عدم تمایل همکاری باید ۹۰ روز زودتر به کارفرما ابلاغ کتبی کنم و در درصورت رضایت کارفرما امکان ترک کار دارم
در ضمن ۱ برگ چک هم به عنوان ضمانت به کارفرما ارائه کردم حال:
- ۱_متن استعفا باید در دونسخه باشد و از کار فرما امضا بگیرم؟ یا نیازی به امضا نیست
- ۲_میتوانم با توجه به قانون وزارت کار ۱ ماه بعد از استعفا محل کار رو ترک کنم؟
- ۳_ با توجه به ذکر رضایت کارفرما در قرارداد اگر کارفرما رضایت ندهد چه میشود کرد؟
پاسخ : درصورت استعفا رونوشت آن را به نزدیکترین اداره کار محل کار خود نیزارسال و ثبت دبیرخانه نمایید ضمنا برای چک ارایه شده نیزاگرمشخصات آن را داشته باشید در متن استعفابه ان اشاره نمایید تا پس از قظع همکاری و عدم ارایه چک توسط کارفرما امکان پیگیری از طریق مراجع قضایی برایتان وجود داشته باشد
حسابدار پرس اخبار حسابداری اخبار مالیاتی دانلود رایگان اکسل حسابداری حسابداری اخبار بیمه بیمه تامین اجتماعی
ارسال شده در مورخه : شنبه، 22 آبان ماه، 1400 توسط cafeweb