صرفا اعتراضات پنجره واحد خدمات الکترونیکی ، قابل رسیدگی
دسته : اخبار مالیاتی
سه شنبه، 6 ارديبهشت ماه، 1401
بر اساس دستورالعمل مالیاتی مورخ ۱۲/ ۱۱/ ۱۴۰۰ رئیس کل سازمان امور مالیاتی از تاریخ ۱۸/ ۲/ ۱۴۰۱ به بعد؛صرفا اعتراضاتی که از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی در موعد مقرر قانونی به ادارات کل امور مالیاتی تسلیم شود به عنوان اعتراض قابل رسیدگی مجدد بوده
و مواردی که از سایر طرق ارسال می شوند در اجرای ماده ۲۳۸ قانون مالیات های مستقیم اصلاحی مصوب ۲/ ۳/ ۱۴۰۰، مورد رسیدگی مجدد قرار نخواهند گرفت.
ارسال شده در مورخه : سه شنبه، 6 ارديبهشت ماه، 1401 توسط cafeweb